14 October 2012

.:: Hari Barakah ::.

Topik:
Terima Kasih Mak Abah Kakak Abang dan Adik TerCINTA.

Saya sayang saaaangat kamu semua!

11 Oktober 1989-11 Oktober 2012 [891011 :)]

Alhamdulillah, tarikh keramat yang menandakan ana sudah genap 23 tahun, makin bertambah umur makin juga bertambah dosa yang perlu sedar dan berTAUBAT :)

Terima Kasih kepada Sahabat2 walaupun ada yang terlupa, "sengaja" mahu menjadi orang last, hp problem, sebuat 'free call' baru sedar my Birthday semua tu perkara biasa, xperlu rasa bersalah. Sebab banyak lagi perkara-perkara penting dan paaaling penting yang kalian perlu ingat kan! Yang penting ana perlukan doa dalam menyokong perjalanan ini kian mencabar dan tercabar. 

Dengan niat Lillah ana meletakkan status ini di Facebook :

[ ~891011~ Susunan yg sangat bermakna :) Terima Kasih ye Mak dan Abah telah menjaga,mendidik,menegur,mentarbiyyah pada pd anakmu ini.. Juga Kakak2, abg & adik yang sentiasa bersama n memberi sokongan yg mantop ♥ Twin saya juga Nursyahirah Azman dan sahabat2, jazakillah Khayr.. Moga Allah merahmati kalian semua ]

Sungguh teruja dengan Number itu, akan kekal sampai akhir hayat! 

Terima Kasih pada yang mendoakan dipangjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan, dipercepatkan jodoh,  diberkati amalan dan doakan saya yang Mahu Menjadi Solehah!

Toche-Toche!

-------------

Mari kita baca sama-sama membaca DOA Yang Memberi Inspirasi dengan Izin Allah dari sahabat :

Ya Allah,
Ampunkan kesalahan-kesalahan kami yang TELAH LALU, kesalahan-kesalahan kami HARI INI dan kesalahan-kesalahan kami pada MASA AKAN DATANG. Ampunkanlah kesalahan-kesalahan kami YANG TERANG dan YANG TERSEMBUNYI.

Ya Allah,
Jadikan bagi kami hari esok LEBIH BAIK dari hari ini.

Ya Allah,
Bekalkan kami dengan TAQWA dan PERMUDAHkan kami segala KEBAIKAN di mana sahaja kami berada.

Ya Allah,
KASIHANIlah kami, TUNJUKilah kami, SELAMATkan kami dan CUKUPkanlah bagi kami rezeki yang halal.

Ya Allah, 
PERBAIKIlah Agama kami dan PERBAIKIlah Dunia kami yang di dalamnya KEHIDUPAN kami, dan PERBAIKIlah Akhirat kami yang kepadanya TEMPAT KAMI KEMBALI dan jadikanlah kehidupan ini tempat tambah KEBAIKAN bagi kami dan jadikanlah mati sebagai istirehat kami dari segala KEJAHATAN.

Ya Allah,
PERMUDAHKANLAH URUSAN KAMI, AMIN3X, Insha Allah :)

Nady Sufy @ Batu Caves
6:33Petang

No comments:

Post a Comment